.

måndag 31 mars 2008

KOM JUST HEM FRÅN EN SHOPPINGTUR I GRANNSTADEN

Var en sväng hos en av de lokala redskapshandlarna för att köpa lite beteslås mm.
Denna gången tyckte jag att jag höll ner på kostnaderna men som vanligt blir man förvånad när småkraffset slås in i kassan.

Sedan måste jag ge dom en känga för att dom inte kann sina egna prislistor (och inte häller kan dom kolla i sin nya fina kattalog,
som jag för övrigt kollade i för 5 min sedan och insåg att jag trotts mina protester i affären blev BLÅST på 40 kr.
Ok vad är 40 spänn för en trollingfiskare kanske inte så mycket men detta är på 2 paket med Salsaskallar hur går det om man vill köpa mycket.

Tips lita inte för mycket på butikspersonalen!!

För övrigt ska vi ha Salsakurs för Tomas Norman i helgen på Vänern.

Fredrik den lättlurade

Inga kommentarer: